فرماندهی انتظامی شهرستان آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

فرهاد رضایی در گفتگو با خبرنگار آوای آوج با اعلام اقدامات و  فعالیت های صورت گرفته توسط  نیروی نتظامی شهرستان آوج بیان کرد:در بحث معرفی افراد مجرم به مراجع انتظامی مردم می توانند نقش عمده ای ایفا کنند و اینکار به دو صورت حضوری و غیر حضوری در تماس با 110انجام می گیرد.

وی در ادامه افزود:تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم شهرستانی پاک و آری از آلودگی داشته باشیم تا دیگر زمینه بروز  مفاسد اخلاقی و اجتماعی را در سطح شهرستان شاهد نباشیم.

رضایی با تاکید بر اینکه  کمک و همیاری مردم می تواند موثر باشد گفت: بدون تعامل دو جانبه نمی توان کاری از پیش برد در این راستا پلیس نیروی انتظامی در مقابل مردم نیست بلکه  همراه آن ها  در تامین  امنیت است.

فرماندهی انتظامی شهرستان آوج تصریح کرد: تامین سلامت روانی جامعه و ایجاد بستر  مناسب برای مردم از وظایف نیروی انتظامی است که  نسبت به آن اهتمام ویژه دارد بدین  صورت که  حوزه فعالیت خود را در کل شهرستان دیده ایم  و دورترین روستا را نیز مربط  به خودمان می دانیم.

فرهاد رضایی در پایان  خاطر نشان کرد: به منظور برخورد با متخلفین و افراد قانون گریز  توسط  مسئولین  و مراجع قضایی با افراد برخورد خواهد شد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نیوز-آوای آوج , شهرستان آوج , فرماندهی آوج , پلیس آوج , اخبار آوج , شهرستان , شهر آوج , رضایی , سرهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 10 شهريور 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی